Το «Ξεφάντωμα» του Τσιτσάνη, επειδή είναι Σαββατόβραδο και δεν είμαστε Γερμαναράδες!

Πάρτα Γιώργο απ’ τη Minesota να μαθαίνεις…

Πάμε απόψε για σιργιάνι, για ξεφάντωμα τρελό,
να πιούμε και να μπερμπαντέψουμε
και προς το χάραμα να επιστρέψουμε.

Μέσα στη γλυκιά ρομάντζα, πεύκο κι ακροθαλασσιά,
καθώς ο μπάτης θα χαϊδεύει τα μαλλάκια σου
τα χείλη μου θα σμίγουν στα χειλάκια σου.

Πάνω στο γλυκό μεθύσι, τραγουδάκια θα μου λες.
Τέτοια ζωή ζηλεύω κι όχι άλλη, μάνα μου,
και μες στην τρέλα μου σκορπώ τα φράγκα μου.

About Λαυρέντης

Ειδικεύομαι στις εμπρηστικές παρεμβάσεις. Μετά από χρόνια blogging (Δεκέμβρης 2004) και κανά 5άρι διαφορετικές persones ψιλοβαριέμαι. Πιστεύω στην αρχή της εντροπίας και περιμένω (δεν εύχομαι...) την ολοκληρωτική κατάρευση για να ελπίσω σε αναγέννηση. Τα μεγάλα είναι θέμα επιλογής. Στα μικρά μας σέρνουν οι περιστάσεις και τα συμφραζόμενα... Δείτε όλα τα άρθρα του/της Λαυρέντης

3 responses to “Το «Ξεφάντωμα» του Τσιτσάνη, επειδή είναι Σαββατόβραδο και δεν είμαστε Γερμαναράδες!

  • Αριστείδης

    Να μου ζήσεις αρχηγέ!

  • ange-ta

    πέρνα να δεις το βίντεο. Το Αρθρο θα το έχεις διαβάσει.

  • Λαυρέντης

    @Αριστείδης
    Γειά σου Αριστείδη μου! Θα πιώ ένα ποτήρι για σένα!

    @Angeta
    Πρέπει να το ανεβοκατέβασες κάποια στιγμή, γιατί εκεί που το είδα (από τον reader) και πήγα να σου γράψω σχόλιο είχε εξαφανισθεί! Θα παω τώρα αν προλάβω ή αύριο.

    Καλό βράδυ παιδιά!

Σχολιάστε

