Αυτός ο ΑΝΑΞΙΟΣ αρχιεπίσκοπος (Λιάπης όνομα και πράγμα) τί λέει;

Γιατί οι μπάτσοι (κομπάρσοι των μπάχαλων) ανέβηκαν τα σκαλιά της εκκλησίας του Αγ. Παντελεήμονα, μπήκαν ΠΑΝΟΠΛΟΙ στο χώρο μετά τις κολώνες εισόδου που χρεώνεται σαν πρόναος…  Και μην μου πείτε όχι!  Για να το καταλάβετε δείτε που στήνονται τα αγήματα του στρατού στις εορτές.  10 μέτρα από τα σκαλοπάτια!  Δείτε στους γάμους που κάνουν «γέφυρα» οι σπαθοφόροι.  Στα σκαλιά!

Καμμιά ενόχληση;  Καμμιά στενοχώρια; Τίποτα;  Μήπως να σκίσουμε κανά κοράνι ή καμμιά τράπουλα ταρώ για να «δακρύσει»;

Advertisements

About Λαυρέντης

Ειδικεύομαι στις εμπρηστικές παρεμβάσεις. Μετά από χρόνια blogging (Δεκέμβρης 2004) και κανά 5άρι διαφορετικές persones ψιλοβαριέμαι. Πιστεύω στην αρχή της εντροπίας και περιμένω (δεν εύχομαι...) την ολοκληρωτική κατάρευση για να ελπίσω σε αναγέννηση. Τα μεγάλα είναι θέμα επιλογής. Στα μικρά μας σέρνουν οι περιστάσεις και τα συμφραζόμενα... Δείτε όλα τα άρθρα του/της Λαυρέντης

12 responses to “Αυτός ο ΑΝΑΞΙΟΣ αρχιεπίσκοπος (Λιάπης όνομα και πράγμα) τί λέει;

  • mnk

    Την Παρασκευή πήγε στον Άγιο Παντελεήμονα, για να συμμετάσχει στην ακολουθία των Χαιρετισμών, με προφανή σκοπό να στηρίξει ηθικά τον παπα-Μάξιμο που κλείδωσε έξω τον κόσμο και να συνετίσει το «ρατσιστικό» εκκλησίασμα, με τίποτα γλυκανάλατες αγαπολογίες. Μόλις μπήκε μέσα στον ναό, το εκκλησίασμα άρχισε ν’ αποχωρεί, άδειασε η εκκλησία κι έμειναν καμιά 15αριά γιαγιάδες.
    🙂

  • mnk

    Διότι ως γνωστόν:

    «Η Δέσπω αφέντες Λιάπηδες δεν έκανε, δεν κάνει!» 😉

  • Λαυρέντης

    Η αποχώρηση του εκκλησιάσματος που αναφέρεις, είναι εξαιρετική συμπεριφορά! Συνεχίζω να ελπίζω για τη χώρα μου!

  • mnk

    Πράγματι, εντυπωσιακά εξαιρετική συμπεριφορά, με όποια κριτήρια κι αν το εξετάσεις.

    Επειδή σκέφτομαι σε κλίμακα αιώνων και χιλιετιών κι όχι στα χρονικά όρια μιας ανθρώπινης ζωής, δεν ελπίζω απλώς, είμαι απολύτως σίγουρη. Κακά σκυλιά ψόφο δεν έχουν. 😉

  • Μάρκο Τ

    Ο Ιερώνυμος με την αδράνεια και την αφωνία του έχει σκανδαλίσει πολύ κόσμο. Αυτά τα γράφει κάποιος που δεν του άρεσε καθόλου η αμετροέπεια και η επιδειξιομανία του μακαρίτη του Χριστόδουλου.
    Από την άλλη, επιτρέψτε μου να αμφισβητήσω την είδηση περί αποχώρησης των πιστών. Κυκλοφορεί στο διαδίκτυο απαράλλακτη. Μου φαίνεται δύσκολο να έμειναν μόνο 15, άντε 30 ηλικιωμένοι. Το πολύ-πολύ να αποχώρησαν κάποιοι άνδρες, πόσοι, δεν ξέρω. Αλλά μάλλον η είδηση μου φαίνεται μούφα.
    Αυτό που μπορώ να σας πω, γιατί το είδα με τα μάτια μου, είναι Κυριακή στον Άγιο Κωνσταντίνο Ομονοίας, τεράστια νεοκλασική εκκλησία, σε άθλια κατάσταση πλέον (και είναι κυρηγμένο μνημείο): Ελάχιστοι ηλικιωμένοι, ούτε ένα παιδάκι έστω να πιάσει το κερί. Απελπισία. Ευτυχώς ήταν οι Γεωργιανές Ορθόδοξες και έσωζαν την κατάσταση, η Ορθόδοξη Κοινοπολιτεία του βυζαντινολόγου Ντιμίτρι Ομπολένσκυ.

    Θα γράψω προσεχώς για την Παναγία στο Μοναστηράκι: Αποκαταστάθηκε από την Αττικό Μετρό, παραμένει αναιτίως κλειστή.
    Η Μητρόπολη Αθηνών δεν λειτουργείται πλέον. Κανείς δεν ξέρει πότε θα αποκατασταθεί.
    Ο Άγιος Κωνσταντίνος Ομονοίας στον παραμικρό σεισμό θα καταρρεύσει. Ενα κορυφαίο μνημείο του ελληνικού νεοκλασικισμού.
    Η αρχιεπισκοπία Ιερωνύμου είναι η εποχή της απόλυτης αδράνειας, τη στιγμή που τα γεγονότα τρέχουν με 1000 και η Αθήνα υποβαθμίζεται διαρκώς.
    Ο πρωτοσύγγελος της αρχιεπισκοπής π. Γαβριήλ Παπανικολάου σκοπεύει να ασχοληθεί με τις εκκλησίες της Αθήνας;

  • Λαυρέντης

    Φυσικά την απάντηση του πρωτοσυγγέλου την υποψιάζεσαι Μάρκο…

  • mnk

    @ Μάρκο,

    Τα σχετικά με την αποχώρηση των πιστών τα επιβεβαιώνουν πραγματικοί (όχι διακτινιζόμενοι) κάτοικοι της γειτονιάς. Αμφισβητείς την αξιοπιστία τους, ενώ αν το έλεγαν π.χ. τα κανάλια, δεν θα τα αμφισβητούσες!!!

    Και γιατί, παρακαλώ, σου φαίνεται πιθανόν να έφυγαν μόνο κάποιοι «άνδρες»!;; Δεν έχεις φαίνεται και την καλλίτερη ιδέα για τα μυαλά των γυναικών, τις θεωρείς ηλίθιες ή τηλεκατευθυνόμενες. Αν είχες όμως την παραμικρή επαφή με το τι συμβαίνει εκεί, θα ήξερες πως οι γυναίκες πρωτοστάτησαν στο να ξεκινήσει η αντίδραση των κατοίκων, επειδή αυτές και τα παιδιά τους κινδυνεύουν και καταπιέζονται, πολύ περισσότερο απ’ όσο οι άνδρες.

    Τελικά όλοι όσοι μένετε σε ασφαλείς γειτονίες, αδυνατείτε ν’ αντιληφθείτε τι πραγματικά συμβαίνει εκεί κάτω. Το μόνο που σας απασχολεί είναι πως θα ρυθμίσετε και θα βολέψετε την ιδεολογική σας ταυτότητα και τα ιδεολογικά σας κριτήρια, μην και περιπέσετε σε ιδεολογικά «ατοπήματα».

    Αν σου φαίνεται αντιχριστιανική κίνηση το να σηκωθούν να φύγουν και της αποδίδεις αμιγώς κοσμικά κίνητρα, κάνεις πολύ μεγάλο λάθος. Κάθε συνειδητός ορθόδοξος καταλαβαίνει πως είναι προτιμότερο να μην συμμετάσχει στην λειτουργία, παρά να κάτσει εκεί και να ΔΙΑΟΛΙΖΕΤΑΙ και να ΚΟΛΑΖΕΤΑΙ, καθ’ όλη την διάρκειά της, απ’ την παρουσία αυτού που, αντί να υπερασπίσει το ποίμνιο ως ώφειλε, το πούλησε για τα 30 αργύρια της φορολογικής απαλλαγής της Εκκλησιαστικής περιουσίας. Ή μήπως νομίζεις πως οι εκεί κάτοικοι, επειδή είναι φτωχοί κι ενδεχομένως και πιστοί, είναι συνάμα και ηλίθιοι και δεν καταλαβαίνουν τι παιχνίδι παίχτηκε;

    Δεν είμαστε ούτε παπικοί, ούτε μουσουλμάνοι, να σκύβουμε άνευ όρων το κεφάλι στην «αλάνθαστη» εξουσία των Καρδινάλιων και των Ιμάμηδων. Αν ο λειτουργός δεν μας γεμίζει το μάτι, πάμε παραπέρα.

  • Μάρκο Τ

    Δεν καταλαβαίνω γιατί τόσο επιθετικό ύφος mnk.
    1. Έχω δικαίωμα να αμφισβητώ μια είδηση που η εγκυρότητά της δεν μου φαίνεται τεκμηριωμένη. Κυκλοφορούν πολλές μούφες στο διαδίκτυο. Δεν κατάλαβα αν ο συντάκτης του αρχικού σχολίου που κυκλοφόρησε ήταν ενορίτης του Αγίου Παντελεήμονα και αυτόπτης μάρτυρας.
    2. Αν ερχόταν ο Ιερώνυμος στον Άγιο Παντελεήμονα και ήμουν εκεί, θα αποχωρούσα, σε ένδειξη διαμαρτυρίας. Αλλά φοβούμαι πως ο κόσμος είναι πρόβατα, δυστυχώς (με την κακη έννοια, και όχι τα «λογικά πρόβατα» του Ευαγγελίου).
    3. Δεν μένω σε ασφαλή γειτονιά, μένω σε μικροαστική-λαϊκή συνοικία της Β΄ Πειραιά και έχουμε ήδη αρκετά προβλήματα και μία ανύπαρκτη αστυνόμευση. Έχω γεννηθεί και έχω μεγαλώσει σε λαϊκή συνοικία του Πειραιά.

  • Μάρκο Τ

    Παραθέτω εκτενές απόσπασμα από την επιστολή που απέστειλα στον αρχιεπίσκοπο, χωρίς φυσικά να λάβω καν απάντηση ότι η επιστολή ελήφθη.
    Η διάταξη που αναφέρω στην επιστολή μου σχετικά με την κτήση ιθαγένειας από τη γέννηση του παιδιού λόγω συμπλήρωσης 5ετούς νόμιμης παραμονής από τον ένα γονιό. υπήρχε στο αρχικό σχέδιο νόμου και – ευτυχώς – αποσύρθηκε, αν διάβασα καλά το τελικό σχέδιο.

    «Θα μου επιτρέψετε να σας εκφράσω, με πολύ σεβασμό και με το θάρρος του ανθρώπου που είναι από μικρό παιδί κοντά στην Εκκλησία, μία διαφωνία σχετικά με το πρόσφατο ανακοινωθέν της Ιεράς Συνόδου ως προς το μεταναστευτικό.

    Θεωρώ ότι καλώς έκανε η Εκκλησία μας και διαχώρισε τη θέση της από τυχόν ρατσιστικές θεωρήσεις των ανθρώπων. Ολοι είμαστε παιδιά του Θεού, όλοι είμαστε «εξ ενός αίματος» κατά την Αγία Γραφή.

    Εντούτοις, καλό θα ήταν, πιστεύω ταπεινά, η Ιερά Σύνοδος να αναφερόταν στον χριστιανισμό, και δη στην Ορθοδοξία, ως βασικό πολιτισμικό στοιχείο αυτού που λέμε «ελληνικότητα», ακόμα και γι’ αυτούς τους συμπατριώτες μας που απορρίπτουν τη «μεταφυσική» της πίστης μας. Οι πολιτισμικές όμως ρίζες παραμένουν, δεν ξερριζώνονται έτσι εύκολα. Το ελληνικό κράτος, όταν απαρτίστηκε, με βάση το Σύνταγμα της Επιδαύρου, βασίστηκε στο κριτήριο αυτό για να διακρίνει τους πολίτες του από τους αλλογενείς, δεν βασίστηκε ούτε σε γλώσσα, ούτε σε φυλή: Ελληνες είναι οι κάτοικοι της επικράτειας «οι πιστεύοντες εις Χριστόν». Μπορεί να μας φαίνεται απηρχαιωμένο αυτό, είναι όμως ο ιδρυτικός νόμος του κράτους μας και δεν μπορεί να τον πετάμε έτσι εύκολα στα άχρηστα. Σκεφτείτε με πόση τιμή περιβάλλουν οι Αμερικανοί το Σύνταγμά τους, που είναι ακόμα παλαιότερο.

    Αυτή την διάσταση της ελληνικότητας αρνείται η μικρή εκκοσμικευμένη ομάδα που μας κυβερνά και που κατέχει και διαχειρίζεται όλα τα ΜΜΕ που διαμορφώνουν την κοινή γνώμη. Γι’ αυτό και προσπαθούν να μας επιβάλουν την πολυπολιτισμικότητα με το ζόρι, με το άστ’ ε ντούα, που έλεγε ο παππούς μου. Δεν ενδιαφέρονται για μετανάστες αφομοιώσιμους, από ευρωπαϊκές χώρες, όπως οι Αλβανοί για παράδειγμα, ή για μετανάστες με χριστιανική παράδοση, όπως οι Κόπτες Αιγύπτιοι.

    Να σας δώσω ένα απτό παράδειγμα: Όταν οι Κόπτες διαδήλωσαν προ ημερών στο Σύνταγμα για τον αδόκητο φόνο ομοθρήσκων τους στην Αίγυπτο, ανήμερα των Θεοφανείων με το παλαιό ημερολόγιο, καμία αριστερίστικη ή δήθεν «αντιρατσιστική» οργάνωση ή ΜΚΟ, απο αυτές που πλαισιώνουν πάντοτε τους μουσουλμάνους, δεν ήταν παρούσα. Περνούσα από εκεί και το είδα με τα μάτια μου. Ξέρετε γιατί Μακαριώτατε; Γιατί οι Κόπτες και οι λοιποί χριστιανοί μετανάστες δεν τους ενδιαφέρουν. Και τούτο διότι αυτοί είναι εντάξιμοι στην ελληνική κοινωνία σε βάθος 1 ή 2 γενεών, άρα αναιρείται το πείραμα της πολυπολιτισμικότητας στο οποίο θέλουν να μας υποβάλουν και το οποίο απαιτεί την εγκατάσταση στην Ελλάδα μαζών μη αφομοιώσιμων μεταναστών, κυρίως μουσουλμάνων, από χώρες της Ασίας και της Αφρικής, και τη συνεπακόλουθη δημιουργία γκέτο. Εννοείται ότι η κατάσταση αυτή πλήττει ή θα πλήξει ακόμα περισσότερο τους κατοίκους των λαϊκών συνοικιών των πόλεών μας και όχι τα εύπορα προάστεια, στα οποία και διαμένουν οι περισσότεροι από τους επαγγελματίες «αντιρατσιστές» και μέλη αδρά χρηματοδοτούμενων ΜΚΟ.

    Με λίγα λόγια, το νομοσχέδιο για την ιθαγένεια εγγυάται τη γεκτοποίηση και τον μερικό εξισλαμισμό εκτεταμένων συνοικιών των πόλεών μας και θα γεννήσει τρομερά κοινωνικά προβλήματα, στα οποία δεν είναι δυνατό να μείνετε εσείς αμέτοχος, ως ποιμήν της Εκκλησίας, εν ονόματι της αλληλεγγύης προς τους αναξιοπαθούντες. Διότι Μακαριώτατε, αν θεωρείται αναξιοπαθών ο κάτοικος του Μπαγκλαντές που βρίσκει 4.000 δολλάρια για να πληρώσει διακινητές και δουλέμπορους και να έρθει στην Αθήνα για να υπαχθεί σε μία μαφία που ελέγχει τα φανάρια ή το λαθρεμπόριο, άλλο τόσο αναξιοπαθών, ή και περισσότερο, είναι και ο φτωχός κάτοικος της Πλατείας Βικτωρίας, Έλληνας ή ενταγμένος μετανάστης, που βλέπει την περιοχή του, τη ζωή του και τη ζωή των παιδιών του να υποβαθμίζεται, χωρίς ο ίδιος να μπορεί να μετακομίσει σε ευπορότερη συνοικία.

    Θα ήθελα να σας επισημάνω, Μακαριώτατε, ότι νομοσχέδιο του κυρίου Ραγκούση για την ιθαγένεια στους μετανάστες έχει την εξής διάταξη: Γονείς που έχουν απλά 5 έτη νόμιμη άδεια παραμονής, γεννούν παιδιά που αυτομάτως, ΜΕ ΤΗ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥΣ, λαμβάνουν ελληνική ιθαγένεια.
    Το οποίο σημαίνει: Ζεύγος Πακιστανών ή Σομαλών λαθρομεταναστών, με μόλις 5 χρόνια νόμιμα στην Ελλάδα (υπάρχουν κυκλώματα και ΜΚΟ που βγάζουν τέτοιες άδειες), αρχίζουν και γεννούν παιδιά, που αυτομάτως θεωρούνται Έλληνες.
    Αυτή η διάταξη είναι σκανδαλώδης και πραγματικά επικίνδυνη για μια χώρα που δέχεται κύματα λαθρομεταναστών. Μακαριώτατε, δεν υπερβάλλω: Θα γίνουμε κυριολεκτικά μαιευτήριο για τις μουσουλμανικές χώρες της Ασίας και της Αφρικής. Δεν τα γράφω εκ του ασφαλούς, καθισμένος μπροστά στην τηλεόραση ή την οθόνη του υπολογιστή, τα γράφω επειδή τα ζω καθημερινά ως εργαζόμενος στο Κέντρο, αλλά και ως κάτοικος λαϊκής συνοικίας. Να σας υπενθυμίσω ότι το Πακιστάν έχει 180 εκατομμύρια κατοίκους και ήδη κυκλώματα στο Πακιστάν και στο ακόμα πιο πυκνοκατοικημένο και επίσης μουσουλμανικό Μπαγκλαντές προωθούν την ιδέα της μετανάστευσης στην Ελλάδα.

    Δεν νομίζω ότι αυτού του είδους η Ελλάδα που απεργάζονται οι θιασώτες της με το ζόρι πολυπολιτισμικότητας (ίσως και οι Τούρκοι, που διευκολύνουν τους ομόθρησκούς τους λαθρομετανάστες) είναι η Ελλάδα που ονειρεύτηκαν οι πατέρες μας ή που ονειρευτήκαμε εμείς.

    Η Εκκλησία μας καλά πράττει και παρέχει τη στοργή της σε όλους τους ανθρώπους που έχουν την ανάγκη της. Και εμείς, ατομικά, ως χριστιανοί, αυτό οφείλουμε να πράττουμε, χωρίς διάκριση θρησκείας.

    Παράλληλα, καλό είναι, πιστεύω, η Εκκλησία μας να εκπονήσει ένα μελετημένο και σοβαρό πρόγραμμα ευαγγελισμού των ανθρώπων αυτών που έρχονται στη χώρα μας από όλα τα μήκη και πλάτη της γης. Η ένταξη των συνανθρώπων μας αυτών στην Εκκλησία όχι μόνο θα τους κάνει δυνητικά μέλη της Βασιλείας του Θεού (το μείζον), αλλά και θα τους εντάξει ομαλά στο έθνος μας και τις παραδόσεις του (έλασσον, αλλά καθόλου αμελητέο). Μπορούμε να κάνουμε «εξωτερική Ιεραποστολή» και μέσα στην ίδια την Αθήνα και θα ήταν τεράστια αμέλεια καθήκοντος, όλων μας ως χριστιανών, να το παραβλέψουμε. Θα είμαστε ένοχοι έναντι του Αγίου Θεού.

    Από την άλλη, επιτρέψτε μου να το γράψω αυτό Μακαριώτατε, οφείλει παράλληλα η Εκκλησία να υπενθυμίσει στην αντιχριστιανική ελίτ που διοικεί εδώ και δεκαετίες αυτή τη χώρα, ανεξαρτήτως κομμάτων, ότι ο τόπος αυτός έχει βαθιές χριστιανικές ρίζες και δεν μπορούμε να γίνουμε πείραμα ιδεοληπτικών οπαδών της πολυπολιτισμικότητας και της δικτατορίας της πολιτικής ορθότητας. Ελπίζω η Εκκλησία μας να μην πέσει ποτέ στην παγίδα της πολιτικής ορθότητας, γιατί θα μετατραπεί κάτι σαν τη φθίνουσα και βαίνουσα προς σταδιακή εξαφάνιση εκκοσμικευμένη Αγγλικανική Ομολογία. Αυτό είναι το τίμημα της πολιτικής ορθότητας για την Εκκλησία: Η απονεύρωσή της και η αχρηστία της. Είναι το άλας που, εάν μωρανθεί, είναι μόνο για να το πατάνε στον δρόμο, κατά τα λόγια του Χριστού μας.»

    Ζητώ εκ των προτέρων συγγνώμη από τον Λαυρέντη για την κατάχρηση της φιλοξενίας. Αν θεωρεί ότι το σχόλιό μου είναι υπερβολικά μεγάλο, μπορεί να το διαγράψει.

  • Λαυρέντης

    Όχι και «κατάχρηση» τέτοιο σχόλιο Μάρκο! Ίσα -ίσα που θα ξαναπαραπέμψω σ’ αυτό στα επόμενα ποστ και προβλέπονται πολλά!

  • mnk

    @ Μάρκο,

    Ζητώ συγγνώμη για την «επιθετικότητα». Δεν είχε σαν στόχο εσένα προσωπικά, αλλά έχω αγανακτήσει από τις αφ’ υψηλού, θεωρητικές και «ψύχραιμες» αναλύσεις, την ώρα που τα φτωχότερα στρώματα του λαού μας ζουν εφιαλτικές στιγμές, σε συνθήκες τρόμου και κάθε μέρα βιάζονται, κακοποιούνται και δολοφονούνται αθώοι άνθρωποι.

    Στο δικό σου ποστ με εξερέθισε το γεγονός πως, αντί ν’ αγανακτείς για την εγκατάλειψη των ανθρώπων, απ’ τον Ιερώνυμο, αγανακτείς για την εγκατάλειψη των ναών, για τα ντουβάρια δηλαδή.

    Ακόμα, σ’ ενοχλεί το σύμπτωμα, δηλαδή το ότι ήταν άδειος ο Άγιος Κωνσταντίνος, κι ευτυχώς(!) έσωζαν την ορθόδοξη κοινοπολιτεία οι Γεωργιανές, αλλά δεν σ’ ενοχλεί η αρρώστια που το προκαλεί, δηλαδή η βία και η τρομοκρατία στον ιθαγενή πληθυσμό, στην οποία βια έχουν μεγάλο μερίδιο και οι Γεωργιανοί! Οποία ισοπέδωση εννοιών! Ορθόδοξοι νά’ναι κι ο,τι νά’ναι!

    Επίσης αυτό εδώ τι νόημα έχει; Μπορείς να μου το εξηγήσεις;

    Το πολύ-πολύ να αποχώρησαν κάποιοι άνδρες

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: