Τρείς νότες αρκούν για ένα μεγάλο τραγούδι!

Αφιερωμένο στον Κωστάκη ένα παραδοσιακό τραγούδι που με τρείς νότες πετυχαίνει το μεγαλείο! Είναι εύκολο χοντρούλη. Αρκεί να έχεις αυτό που απαιτεί η θέση και οι καιροί! Αλλιώς θα μας «φάνε» η Ντόρα, ο ΓΑΜΑΠ, ο μπούμπης κι’ ο «ανώριμος» (γειά σου Πάγκαλε). Σφίξου λίγο μωρέ! Διώξε για εισαγωγή Ντόρα, Πάκη και μετά το περνάς σε «πλάγιο» ήχο με Σουφλιά κλπ.

Και γιατί δεν μας το λές

Της θάλασσας βαστώ κακιά, αμάν, αμάν
του παποριού αμάχη
που πήρε την αγάπη μου, αμάν, αμάν
και τηνε χαίρονται άλλοι

Και γιατί δεν μάς το λες, και γιατί δεν μάς το λες
και γιατί δεν μάς το λες, τον πόνο που ’χεις κι όλο κλαις
Και γιατί δε μ’ άνοιξες, και γιατί δε μ’ άνοιξες
και γιατί δε μ’ άνοιξες, παρά το τζάμι σφάλισες

Πανάθεμα την τη στιγμή, κορίτσι μου
πανάθεμά την ώρα
όπου σε πρωτογνώρισα, μικρούλα μου
σε τούτη δω την χώρα

Και γιατί δεν μάς το λες…

Παραλλαγή: «Η Χήρα»

Χήρα, ν’ αλλάξεις τ’ όνομα, χήρα να μη
Χήρα να μη σε λένε
Γιατ’ έκανες τα μάτια μου, μέρα και νύ-
Μέρα και νύχτα κλαίνε

Εσύ στο παραθύρι κι εγώ μες στο στενό
Ρίξε μου τα μαλλιά σου να πιάσω ν’ ανεβώ
Καλέ, γιατί μας μάνισες και το τζάμι σφάλισες
Καλέ μελαχρινό, δε βγαίνεις να σε δω, για σένανε πονώ
Για σένα εγώ θα τρελαθώ

Χήρα, σαν πας στην εκκλησιά, προσκύνα και
Προσκύνα και για μένα
Για να σωθούν τα κρίματα που έχω κα-
Που έχω καμωμένα

Εσύ σα δε με θέλεις, παντρεύομαι κι εγώ
Και παίρνω προσφυγούλα, και πίνω και γλεντώ

Καλέ, γιατί δε μας το λες, παρά κάθεσαι και κλαις
Καλέ μελαχρινό, δε βγαίνεις να σε δω, για σένανε πονώ
Για σένα εγώ θα τρελαθώ

Της χήρας το προσκέφαλο μυρίζει από
Μυρίζει από κυδώνι
Κι όποιος το πρωτομυριστεί, ο νους του δεν
Ο νους του δεν μερώνει

Βγάλτα τα μαύρα, βγάλτα, και βάλε κόκκινα
και γίνε προσφυγούλα και πούλα κόσκινα

Καλέ, γιατί δεν μας το λες…

About Λαυρέντης

Ειδικεύομαι στις εμπρηστικές παρεμβάσεις. Μετά από χρόνια blogging (Δεκέμβρης 2004) και κανά 5άρι διαφορετικές persones ψιλοβαριέμαι. Πιστεύω στην αρχή της εντροπίας και περιμένω (δεν εύχομαι...) την ολοκληρωτική κατάρευση για να ελπίσω σε αναγέννηση. Τα μεγάλα είναι θέμα επιλογής. Στα μικρά μας σέρνουν οι περιστάσεις και τα συμφραζόμενα... Δείτε όλα τα άρθρα του/της Λαυρέντης

2 responses to “Τρείς νότες αρκούν για ένα μεγάλο τραγούδι!

Σχολιάστε

