Χαράλαμπος

image1Επισκέπτεται κάποιος το κατάστημα ενός αγιογράφου.

– Καλημέρα! Σε τί μπορώ να σας εξυπηρετήσω;

– Γειά σας! Θα ήθελα μία εικόνα του Αγ. Νικολάου. Θα μπορούσατε να την φτιάξετε;

– Φυσικά! Προηγουμένως όμως θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι είμαι πολύ εξειδικευμένος στον Αγ. Χαράλαμπο. Έχω κάνει δυό χρόνια μεταπτυχιακά στην Φλωρεντία επί του Χαραλάμπους. Μήπως θα προτιμούσατε αυτόν αντί του Νικολάου;

– Ευχαριστώ, αλλά θα ήθελα Άγ. Νικόλαο.

– Εκτιμώ την πίστη σας, αλλά μη βιάζεσθε να αποφασίσετε! Ξέρετε, έχω αγιογραφήσει δυό εκκλησίες του Αγ. Χαραλάμπους από την μία άκρη έως την άλλη. Μήπως να το ξανασκεφτόσασταν;

– Μα κύριέ μου έχω κάνει τάμα Αγιο Νικόλαο. Ή αυτόν ή τίποτα!

– Καλά! Μην εξάπτεσθε! Αγιο Νικόλαο θέλετε, άγιο Νικόλαο θα σας φτιάξω. Αλλά να το ξέρετε! Θα ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΖΕΙ λίγο!!!!!

About Λαυρέντης

Ειδικεύομαι στις εμπρηστικές παρεμβάσεις. Μετά από χρόνια blogging (Δεκέμβρης 2004) και κανά 5άρι διαφορετικές persones ψιλοβαριέμαι. Πιστεύω στην αρχή της εντροπίας και περιμένω (δεν εύχομαι...) την ολοκληρωτική κατάρευση για να ελπίσω σε αναγέννηση. Τα μεγάλα είναι θέμα επιλογής. Στα μικρά μας σέρνουν οι περιστάσεις και τα συμφραζόμενα... Δείτε όλα τα άρθρα του/της Λαυρέντης

One response to “Χαράλαμπος

  • Λαυρέντης

    Το θυμήθηκα χθές σε μια κουβέντα όταν αυθορμήτως μου «βγήκε» το:

    Θέλετε να την πούμε εξέγερση; Να την πούμε! Αλλά να το ξέρετε ότι «πορτοκαλίζει» λίγο…

Σχολιάστε

